MORGENMØDE

Operationel og Sammenhængende Digitalisering af B2B Marketing, Salg og Service

Ønsker du at skabe en proaktiv, sammenhængende og uniform kunderejse for potentielle og eksisterende kunder, som både procesmæssigt og digitalt gør op med den klassiske siloopdeling mellem Marketing, Salg og Kundeservice? Ved DynaCaps morgenmøde får du inspiration til, hvordan du skaber en ensartet kunderejse for potentielle og eksisterende kunder. Vi sætter bl.a. fokus på:

• Hvordan skaber vi os et brugbart og operationelt overblik over vores kommercielle forretning som redskab til den digitale rejse?

• Hvordan identificerer og prioriterer vi de digitale indsatser rationelt på tværs af den kommercielle værdikæde, og hvordan skaber vi et tættere bånd mellem Marketing, Salg og Kundeservice?

• Hvordan vælger vi den rigtige teknologi og hvilke overvejelser skal vi træffe, som passer til vores virksomheds specifikke modenhed (både på kort og langt sigt)?

 

Målgruppe:

Dette morgenmøde er målrettet ledere og beslutningstagere, som søger inspiration til best practice, når det kommer til at digitalisere den kommercielle forretning i B2B-virksomheder. Morgenmødet afholdes i:

Scandic Aarhus Vest d. 7. oktober kl. 09:15-11:00
Scandic Odense d. 13. oktober kl. 09:15-11:00
Scandic Kolding d. 14. oktober kl. 09:15-11:00
Scandic Sydhavnen, København d. 15. oktober kl. 09:15-11:00

OBS: Der er et begrænset antal pladser

Tilmeld dig her

    Lokation